20 Mayıs 2010 Perşembe

13
Adsense Uyumlu Blogger Temaları

Blogumuzdan para kazanmak için reklamları kullanırız ve bu yüzden reklamların sitemizin üzerindeki konumu, rengi çok önemlidir.Örneğin pembe ağırlıklı bir siteye adsense metin reklamlarını sarı şekilde sunarsanız tıklanma olacağını pek sanmıyorum.Bu sebeple Google Adsense uyumlu temalar sitenize içerik kadar katkı sağlıyor.Örneğin içeriğiniz %50 katkı sağlıyorsa , adsense uyumlu blogger temanız da %50 katkı sağlıyor sitenize.




Gelelim temalarımıza :
















13 yorum:

Adsız dedi ki...

hocam tema 2 nin linki olmamış sanırım tekrardan bakarsanız temalar çok güzel ikinciyi kullanmak istiyorum. elinize sağlık

Admin dedi ki...

Pardon linkler karışmış galiba.Tema 2'nin indirme linki güncellendi :)

Adsız dedi ki...

S.a ilquer ben Bal iyinetten :D Temalar gerçekten iş görür özellikle 2. temayı mutlaka kullanacağım,böyle yararlı yazıların için teşekkürler :)

Admin dedi ki...

Önemli değil ;) Buldukça paylaşmaya devam edeceğim bu gibi temaları :)

BnYmN dedi ki...

2. temadaki yerleşimi ayarlayamadım bilgi verebilir misiniz acaba
paylaşımlar için teşekkürler

Admin dedi ki...

@BnYmN ,

Nasıl yani ayarlayamadım derken daha açık olabilir misin lütfen?

BnYmN dedi ki...

hallettim tamam teşekkürler

Adsız dedi ki...

2. temayı kurduduğumda boş bir mavi ekran geliyor adsense vb. ayarlamaları nasıl yapıcaz ? Teşekkürler

Admin dedi ki...

Merhaba,

2. temayı kurmadan önce biraz içerik girmelisin ki temayı kafanda ona göre şekillendirebilesin.İçerik yani yazı olmadan tema boş görünecektir.En iyisi birkaç alıntı yazıyı sitene yapıştır, temayı kur, daha sonra o yazıları silersin ;) Kolay gelsin.

rabia dedi ki...

ben 2. temayı kullanıcam ama etiketlerin gözükmesini istemiyorum.temanın kendinden olacakki etiketler gözüküyor.nasıl engelleyebilirim?

Admin dedi ki...

@rabia,

site adresini alabilir miyim?

kalender dedi ki...

sağol dostum 10 numara temalar

kuknas dedi ki...

harika temalar..teşekkürler

Yorum Gönder

Anlayamadığınız yerleri lütfen yorum olarak belirtiniz. ''Buraya yorum yazsam ne zaman cevap verir ki? ... '' diye düşünmeyin zaten her dakika blogdayım ;) Sorularınıza elimden geldiği kadarıyla cevap vermeye çalışacağım.