8 Mayıs 2010 Cumartesi

3
Bloga Favicon Ekleme

Faviconu herkes bilir herhalde.Bilmeyenler için yine de söyleyeyim , favicon tarayıcınızda adresinizin yazılı olduğu kutucuğun solunda yer alan simgedir.Bu simgeyi isteğe göre kullanırız.Eğer siz Blogger'ın size sunduğu faviconu kullanıyorsanız şuna benzer bir görüntü vardır sitenizde :

Bundan memnunsanız sorun yok.Fakat ben bunu değiştirmek istiyorum , kendime özgü bir simge kullanmak istiyorum diyorsanız şunları uygulamanız gerekmektedir :



İlk olarak herhangi bir şekilde kendinize özgü simgenizi oluşturun ve bir siteye (tinypic idealdir) ya da blogger'a yükleyin ve  yüklediğiniz resmin linkini bir kenarda tutun.

Bu işlemleri hallettikten sonra Yerleşim / HTML'yi Düzenle ' ye girin ve aşağıdaki kodu  CTRL +F yardımıyla aratın :
</head>

Bulduktan sonra bu kodun üstüne şu kodları ekleyin :
<link href="favicon linkiniz" rel="shortcut icon"></link>
<link href="favicon linkiniz" rel="icon"></link>

Unutmayın favicon linki yazan yerde sizin oluşturduğunuz faviconun linki yazacak.

Şablonu Kaydet dedikten sonra faviconunuzu rahat rahat görüntüleyebilirsiniz.


3 yorum:

Moda Film dedi ki...

MERHABA COK TEŞEKKÜRLER SAYENİZDE BİRCOK DÜZENLEME YAPTIM. FAKAT BURADA TAKILDIM.
SÖYLEDİKLERİNİZİ AYNEN YAPTIĞIMI ZANNEDİYORUM AMA ÇIKAN REMİ SADECE BEN GÖREBİLİYORUM. BENİM AÇTIĞIM SAYFAMDA CIKIYOR AMA DİĞER BİLGİSAYARLARDA CIKMIYOR??

Admin dedi ki...

@Moda Film,

http://bilquer.blogspot.com/2010/05/blogger-favicon-ekleme-2-bloga-favicon.html

Şuraya bakmanızı öneririm.

Moda Film dedi ki...

çok sağolun tekrar deneyeceğim

Yorum Gönder

Anlayamadığınız yerleri lütfen yorum olarak belirtiniz. ''Buraya yorum yazsam ne zaman cevap verir ki? ... '' diye düşünmeyin zaten her dakika blogdayım ;) Sorularınıza elimden geldiği kadarıyla cevap vermeye çalışacağım.