20 Mayıs 2010 Perşembe

0
Blogger'da Tüm Yazılarınızı Liste Halinde Gösterin

Google'da arama yaptım fakat bulamadım , bari ben ekleyeyim dedim.Blogumuzda yazdığımız tüm yazıları listelemek bize ne gibi avantajlar kazandırır , bence o kişiden kişiye değişen bir görüştür.Fakat benim için iyi bir şey.Herhangi bir yazınızı beğenen okuyucu tüm yazılarınıza bakmak isteyecektir.Tamam sayfa numaralandırma ya da arama kutusuyla ulaşabilir diğerlerine fakat blogger tüm yazıları listeleme yoluyla tüm yazılarınız yüzeysel arama (ctrl + f) ile bulunabilir.

İlk olarak Gönderme / Sayfaları Düzenle'ye giriyoruz ve ARŞİV başlığımızı atıyoruz.


Daha sonra bu sayfaya aşağıdaki kodları ekliyoruz. ( Kırmızı yere blogunuzun adını yazınız )
<script language="JavaScript" src="http://itde.vccs.edu/rss2js/feed2js.php?src=http%3A%2F%2Fburayasiteniz.blogspot.com%2Ffeeds%2Fposts%2Fdefault%3Fstart-index%3D1%26max-results%3D999&chan=n&num=1000&desc=0&date=n&targ=y" type="text/javascript"></script>



0 yorum:

Yorum Gönder

Anlayamadığınız yerleri lütfen yorum olarak belirtiniz. ''Buraya yorum yazsam ne zaman cevap verir ki? ... '' diye düşünmeyin zaten her dakika blogdayım ;) Sorularınıza elimden geldiği kadarıyla cevap vermeye çalışacağım.