2 Haziran 2010 Çarşamba

3
Sitenizdeki Yazıları .pdf Olarak İndirtme Butonu

Öncelikle bu buton çok değişik.Eğer daimi okuyucularınız varsa ve yazılarınızı beğeniyorlarsa kesinlikle yazılarınızı arşivlemek isterler.Bunun birçok yöntemi var fakat hem estetik hem de iz bırakıcı yöntemlerden biri de yazılarınızı .pdf olarak indirtmek ve okumalarını sağlamak.

Tabi bazılarınıza saçma bazılarınıza kullanışlı gelecek sitenizdeki yazıları .pdf olarak indirtme butonu.Ama çok büyük yer de kaplıyor ve buton oldukça gösterişli.Tek yapmanız gereken aşağıdaki siteye ücretsiz üye olmak ve kodumuzu buradan alarak, sitemizin neresinde görünmesini istiyorsak oraya yapıştırmak.

İlk olarak siteye üye oluyoruz.
http://web2.pdfonline.com/pdfonline/web/signup.asp



Daha sonra aktivasyon linki gelirse, ona tıklayarak üyeliğimizi aktif ediyoruz.

Sonra da siteye giriş yapıyoruz ve hemen karşımıza bir pencere çıkıyor.Burada ilk ''Generate The Javascript'' butonuna tıklıyor ve kodumuzu kopyalıyoruz.


Ben bunu sitemin sağına eklemek istediğimden oraya ekledim.Siz istediğiniz yere ekleyebilirsiniz bu kodları.Eğer nereye koyacağınızı bilmiyorsanız, yorum yazarak sormanız yeterli ;)


İndirdiğimiz yazıların .pdf hali :


3 yorum:

Adsız dedi ki...

Kodu nereye yapıştıracağımız konusunda yardımcı olabilir misiniz? Ben de sizin gibi yazıların sağında bu seçeneğin çıkmasını istiyorum.
İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

Admin dedi ki...

Sitenin sağında sidebar var mı? Yani gadget ekleniyor mu menünün sağına ?

Eğer öyleyse, html-js ekleye tıkla ve kodunu oraya yapıştır.

Adsız dedi ki...

An itibariyle yapmış bulunmaktayım söylediklerinizle.
Çok teşekkür ediyorum , başarılarınızın devamını diliyorum.

Yorum Gönder

Anlayamadığınız yerleri lütfen yorum olarak belirtiniz. ''Buraya yorum yazsam ne zaman cevap verir ki? ... '' diye düşünmeyin zaten her dakika blogdayım ;) Sorularınıza elimden geldiği kadarıyla cevap vermeye çalışacağım.